OV-service
  • Home
  • Voor wie?
  • Over ons
  • Veelgestelde vragen
  • Links
  • Contact

Oplaadpunt 2

Via een aantal stappen vragen wij u naar gegevens die horen bij uw transactie. Zo helpt u ons bij het beantwoorden van uw vragen - hiervoor alvast onze dank.

Alle velden met een * zijn verplicht.

Step 1 of 6

16%
  • Mogelijk kunt u zelf uw vraag al beantwoorden.

    Wij adviseren u daarom eerst onderstaande controles uit te voeren.

    Heeft u een gemiste check-in en/of check-uit?

    Door een gemiste check-in of gemiste check-uit wordt er een instaptarief ingehouden op uw OV-chipkaart. Voor het raadplegen en voor restitutie van de gemiste check-in of check-uit kunt u via de website uitcheckgemist.nl uw saldo terugvragen.

    Had u voor het opladen van uw OV-chipkaart een negatief saldo?

    Het kan voorkomen dat u een negatief saldo had voor de opwaardering van uw OV-chipkaart, hierdoor kan het bedrag verschillen met het bedrag waarmee u de OV-chipkaart wilde opladen. Dit kan zijn ontstaan door bijvoorbeeld een gemiste check-in of gemiste check-uit. U kunt dit controleren via de website uitcheckgemist.nl.

    Heeft u meerdere OV-chipkaarten?

    Wanneer u meerdere kaarten heeft, kan het zijn dat de transactie op een andere kaart is opgeladen. U kunt dit zelf bekijken aan de hand van een transactie overzicht. Dit kunt u afdrukken bij een oplaadpunt of opvragen aan de balie van een vervoerder. Als u een account heeft op www.ov-chipkaart.nl (gratis) kunt u altijd thuis online uw transactie overzicht bekijken. Transacties die u via uw online account op www.ov-chipkaart.nl of via de OV-chipkaart app wilt inzien, zijn pas de eerstevolgende werkdag zichtbaar.

    Indien u bovenstaande controles heeft uitgevoerd en dit niet heeft geleid tot een oplossing, kunt u verder gaan met de volgende stap.

  • Wat heeft u bij uw oplaadtransactie willen opladen?

  • U heeft bij het opladen gekozen voor het maximaal aanvullen van het saldo op uw OV-chipkaart tot het maximale bedrag van € 150,-.
  • U heeft bij het opladen gekozen voor een ander bedrag dan 5, 10, 20 of 50 euro en u heeft niet gekozen voor het maximaal aanvullen van OV-chipkaart. Dan betreft uw oplaadtransactie de aankoop van een reisproduct in plaats van het aanvullen van uw saldo. Voor uw navraag kunt u terecht bij de betreffende vervoerder.
  • U heeft aangegeven dat u een vraag heeft over de aankoop van een reisproduct. Voor een mislukte ophaal actie, een mislukte aankoop of andere vragen rondom uw transactie moeten wij u helaas doorverwijzen. Klik hier voor de juiste vervoerder.

  • Op welke locatie heeft u het OV-oplaadpunt gebruikt?

  • Wat zijn de details van uw transactie?

  • DD dash MM dash YYYY
  • :
  • Om uw vraag af te kunnen handelen, vragen wij u om een kopie bankafschrift en/of de transactiebon van de oplaadtransactie te uploaden.
  • Accepted file types: jpeg, jpg, gif, png, tif, pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
  • Accepted file types: jpeg, jpg, gif, png, tif, pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
  • Uw gegevens

  • Wat heeft u bij uw oplaadtransactie willen opladen?

    U heeft willen opladen{Kies wat u heeft willen opladen:1}
    Het door u gekochte saldo in euro's{Kies het door u gekochte saldo in euro's:2}

    Op welke locatie heeft u het OV-oplaadpunt gebruikt

    OV-Oplaadpunt{OV-Oplaadpunt:31}
    Straat{Straat:28}
    Postcode{Postcode:29}
    Plaats{Plaats:30}

    Wat zijn de details van uw transactie?

    Transactiebedrag{Kies het door u gekochte saldo in euro's:2}
    Transactiedatum{Transactiedatum:11}
    Transactietijdstip{Transactietijd:12}
    Uw vraag{Omschrijf uw vraag:13}
    Bijlage{Voeg een bijlage toe:14}
    Bijlage 2{Voeg nog een bijlage toe:15}

    Uw gegevens

    Aanhef{Aanhef:17}
    Naam{Uw naam:18}
    Straat{Straat:19}
    Huisnummer{Huisnummer:20}
    Postcode{Postcode:21}
    Woonplaats{Woonplaats:22}
    Telefoon tijdens werkdagen{Telefoon tijdens werkdagen:23}
    E-mail{E-mail:24}
    OV-chipkaartnummer{OV-chipkaartnummer:26}
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Een initiatief van

Een initiatief van
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Privacy